czwartek, 12 lutego 2015

Wzruszające rodzinne sesje fotograficzne - LOVE ME TENDER Joanna Piotrowska

Czy pamiętasz takie momenty w których uśmiech sam rysował się na twojej twarzy, a po policzku delikatnie spływała łza radości?
Co przywołuje u Ciebie wspomnienia?
Co Ciebie wzrusza?

Pamiętam jak by to było dzisiaj, kiedy siedziałam z moim tatą w ciemni i wywoływaliśmy wspólnie fotografie.
Z niecierpliwością czekałam kiedy na papierze pojawiał się stopniowo naświetlony obraz... i ta ciekawość jak wyszło...
Mam te fotografie w szafie do dziś i zawsze kiedy je przeglądam wzbudzają uśmiech na mej twarzy. Wspominam wydarzenia związane z daną fotografią,
pamiętam zapach, uczucie i emocje, które mi wtedy towarzyszyły. Otwieram szufladę ze starymi zdjęciami i widzę tam zatrzymany czas, to moje pudełko ze wspomnieniami.
Miałam szczęście, że mój tata kochał fotografię i zrobił mi piękne zdjęcia kiedy byłam małym dzieckiem.

Dzisiaj ja pomagam uwiecznić wspomnienia na fotografiach. Pomogę Tobie, a za kilkanaście lat również twoim dzieciom wywołać wzruszenie...





Ciąża i macierzyństwo to wyjątkowy okres.

Najpierw ten piękny czas oczekiwania, pierwsze ruchy, pierwsze USG, którego nie możemy się doczekać...ciężka przeprawa przez poród i ten moment kiedy pierwszy raz możemy je przytulić,
zobaczyć jak wygląda, czy ma nosek tatusia, a może usta mamusi.
Nieprzespane noce, a później ten jeden uśmiech i życie nabiera sensu...
Bezgraniczna miłość, to ogromnie wzruszające uczucie...

Wzruszenie - tym chcę ciebie obdarować, tym właśnie jest dla mnie "Love Me Tender".

więcej na stronie: www.lovemetender.pl

Brak komentarzy: